Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Ένα τετραήμερο σαν όλα τ' άλλα...

σαν ένας ολόκληρος μήνας...
Νιώθω πολλές φορές τυχερός άνθρωπος. Για όσα κάνω στην ζωή μου και για τους ανθρώπους που έχω επιλέξει να είναι δίπλα μου..Ήρθε πολύς κόσμος στο νησί αυτό το τετραήμερο που τελείωσε χθες, με την τελευταία αποχώρηση. Είχαμε να δουλέψουμε πάνω σε ένα project για το νησί. Κι αυτό που κάναμε ήταν ατελείωτες ώρες κουβέντας, δημιουργικής ανταλλαγής και τα τελευταία λίγα λεπτά, πριν ξημερώσει, δουλεύαμε. Κι όταν κουραζόμασταν λίγο πριν ξημερώσει πιάναμε τα ποδήλατα και αλωνίζαμε μέσα στα σοκάκια, σαν τα παιδιά. Εγώ χωρίς χέρια , κι ο άλλος χωρίς πόδια.
Γνωρίσα νέους ανθρώπους, οι δύο από την μπλογκόσφαιρα, που ήταν έκπληξη για μένα να τους έχω μπροστά μου, μετά από τόσο καιρό συνομιλιών, και οι άλλοι από διαφορετικούς χώρους αλλά με τόσα κοινά. Διάθεση για κουβέντα και μοίρασμα σε υπερβολικές δόσεις, μουσική με συνοδεία καφέδων, ποτών και αστρολογικών χαρτών. Σαν να αξιοποιήσαμε το ιδιαίτερο δυναμικό όλων μας. Δουλέψαμε καλά σαν ομάδα, μέσα από την διαφορετικότητά μας αναδύξαμε την μοναδικότητα και την διάθεση για συνεργασία.
Ευχαριστώ όλους που δεν με ξεχνάνε στο μικρό μου νησί..

12 σχόλια:

brainwaves είπε...

...όχι και μικρό νησί το κέντρο του κόσμου!!

Χαίρομαι που ζεις όμορφες και γεμάτες στιγμές sloboda! Αυτό είναι το νόημα. Αλληλεπίδραση, μοίρασμα... Και το πιο όμορφο τοπίο αν έχεις μπροστά σου, αν μόνο τα δικά σου μάτια το κοιτούν, δεν είσαι γεμάτος. Αν όμως τη μοιράζεσαι την εικόνα......

Πάντα θα σε θυμούνται και θα πλαισιώνεσαι από όμορφα άτομα γιατί είσαι όμορφο άτομο και το αξίζεις!

Εκτός από τις φορές που μας στέλνεις από λάθος δρόμο στα κατσάβραχα!!!!!!

Τους φιλικούς μου χαιρετισμούς!!
xxx

sloboda είπε...

από μετριοπάθεια μίλησα για μικρό νησί...όλοι ξέρουν για το κέντρο του κόσμου και χαίρομαι που δεν το έχεις ξεχάσει...
την επόμενη φορά πίστεψέ με θα σε πάω από τον κανονικό δρόμο...
θα τα πούμε..σε λίγες μέρες...φιλάκιαααααα

b|a|s|n\i/a είπε...

τι ωραίο να ζεις σε νησί
πραγματικά ωραίο
το μπλε αυτό σου δίνει άλλη αίσθηση

oblivion είπε...

με συγκίνησες είχες δεν είχες..
ήταν όντως ένα πλήρες τετραήμερο, είχε απ'όλα!
είναι όμορφο να περιτριγυρίζεσαι από ανθρώπους που σε κάνουν να νιώθεις καλά. έτσι,ήρεμα κι απλά.
την αίτηση για να γίνω επίτιμος δημότης στο νησί πού την κάνω;
τα φιλιά μου.. κι ένα μεγάλο ευχαριστώ!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ε, όχι και μικρό το νησί σου!!! Ένα από τα ωραιότερα της Ελλάδας!!!

sloboda είπε...

καλημέρα και σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...
τις αιτήσεις σε μένα ή την ευτυχία ή τον ματθαίο....
φιλιά σε όλους...

UrbanTulip είπε...

ωραίες στιγμές. αυτές μένουν.
ο κόσμος που γνωρίζεις, εκείνα που ζεις μαζί του...κτλ
πάντα τέτοια!

faraona είπε...

Καλημερα απο την Επτανησο!
Μια στροφη πιο πανω ειμαι.
Χαιρομαι πολυ με τους ανθρωπους που γινονται τοσο δημιουργικοι οταν συναντουν κι αλλους ανθρωπους.
Μπραβο σας

LAMBROS είπε...

Καλημέρα Sloboda !
Το υπέροχο ''μικρό'' νησί σου το έχω επισκεφτεί αμέτρητες φορές και θα μπορούσα να το επισκεφτώ άλλες τόσες. Αλλά όπως όλοι μας ξέρουμε καλά, ωραίες διακοπές δεν γίνονται χωρίς να έχεις την ιδανική παρέα, κάτι που όπως κατάλαβα στην περιπτωσή σας συμβαίνει ... Συγχαρητήρια και πάντα τέτοια ...

sloboda είπε...

πόσο μου αρέσει που όλοι αγαπάτε το νησί μου...έχετε μια ανοιχτή πρόσκληση ..και εμένα θα με βρείτε πολύ εύκολα...φιλιά σε όλους

L' Aesthete Soleil είπε...

Τι ωραία που φαίνεται να περάσατε. Εύγε!

Δήμητρα είπε...

Kαι όταν λέμε νησί(εγω η αδιάκριτη) ποιό λέμε;;