Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

όταν οι γύρω μου είναι καλά...

μεγαλώνω...σε λίγες μέρες ένα χρόνο περισσότερο....και
  • γίνομαι επιλεκτική....σε όλα
  • δεν αντέχω την γκρίνια, μούρλα.....κλπ
  • θέλω ανθρώπους γύρω μου...λίγους, αλλά δίπλα μου και δίπλα τους με τον δικό μου τρόπο (το ξέρετε δεν είμαι εκδηλωτική, θέλω χρόνο...)
  • ωριμάζω και μου αρέσει...
  • γνωρίζω περισσότερα για εμένα...
  • είμαι καλύτερη στη δουλειά μου...
  • λέω όχι...., δεν ξέρω, δεν μπορώ...κοκ
  • επενδύω στον εαυτό μου και στη ζωή μου...
  • αγαπάω....
  • γελάω όλο και περισσότερο
  • απολαμβάνω....και άλλα πολλά...

και προσθέτω ότι θέλω δίπλα μου ανθρώπους δημιουργικούς, με οράμα, έμπνευση, γέλιο και να είναι καλά...στις ζωές τους....

ε, και στα δύσκολα το ξέρουν πάλι κοντά τους θα είμαι ,με τον δικό μου τρόπο...

8 σχόλια:

Δήμητρα είπε...

Mεστώνουμε....μακραίνει ο χρόνος...και γίνεται πιο όμορφο το γύρω και το μέσα μας...
Με το καλό Slo....Να ζήσεις....
Καλησπέρα είπα;;;
Αλήθεια πότε να σου ευχηθούμε;;

oblivion είπε...

αυτό με τον δικό μου τρόπο μας το είπες αρκετές φορές, ντάξει το πιάσαμε το μήνυμα (αν και εγώ το έχω πιάσει εγκαίρως) - μην σε απασχολεί, είναι μέρος της γοητείας σου..
όμορφα αυτά που έγραψες..
και μ' αρέσει πιο πολύ γιατί εξίσου όμορφα "κλειδώνουν" με όσα σκέφτομαι κι εγώ αυτές τις μέρες!
αυτό θα πει συνεννόηση..
(δε θα μιλήσω για μεγάλα πνεύματα που συναντώνται - αυτό είναι δουλειά κάποιου άλλου:Ρ)
σε φιλώ!

b|a|s|n\i/a είπε...

με τον δικό σου τρόπο να κάνεις τους γύρω σου καλύτερα...

brainwaves είπε...

Χαίρομαι για αυτά που διαβάζω... Μακάρι πάντα να είσαι ευτυχισμένη με αυτά που είσαι και αυτά που γίνεσαι... Να αλλάζεις προς το καλύτερο, να το βιώνεις και να είσαι μ' αυτό χαρούμενη!

Σου χαρίζω ένα μεγάλο χαμόγελο για καλησπέρα!

Φιλιά!!

One of the people είπε...

Η καλύτερη φάση που μπορεί να βρεθεί κάποιος είναι ακριβώς αυτή. Να ξέρει τι θέλει.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη με τον δικό σου τρόπο!!!

sloboda είπε...

καλό μήνα σε όλους μας!σας ευχαριστώ που διαβάζετε την διάθεσή μου...καλή μέρα

L' Aesthete Soleil είπε...

Απόλαυσε τα χρόνια που έρχονται, αλλά μην αποκτάς τα χαρακτηριστικά των πικρόχολων μεσήλικων και τις ιδιαοτροπίες των μεγαλύτερων. Η επιλογή πρέπει να είναι εποικοδομητική. Φιλιά!