Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

μην το κρατάς μέσα σου...

...είναι καλύτερα όταν δεν το κρατάς μέσα σου. Για σένα είναι....ξεσπάς, αδειάζεις, ανακουφίζεσαι. Για τον άλλον, όμως, είναι? Και μετά έρχονται οι ενοχές και η συγγνώμη...
Πως θα το προλάβω και πως θα το διαχειριστώ ίσως να είναι καλύτερες συμβουλές στον εαυτό μας, πως θα έχω τον έλεγχο του εαυτού μου, ώστε να μην νευριάσω, να μην προσβάλω, να μην πω λόγια - που μετά θα τα πάρω εύκολα πίσω- με στόχο πάντα να το βγάλω από μέσα μου για να μην με βασανίζει....
ή να το βγάλω από μέσα μου αλλά να μην το διοχετεύσω στον άλλο - δεν φταίει σε τίποτα άλλωστε- ίσως είναι καλύτερα για όλους να μη το κρατήσω μέσα μου, αλλά να το στείλω σε μένα όχι στον άλλο...Μόνο τον εαυτό μου μπορώ να ελέγξω και να αξιοποιήσω και να οδηγήσω...

2 σχόλια:

brainwaves είπε...

Τύπου μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα... και μάλλον προτιμάς το ρέμα;

Νομίζω ότι κι εδώ οι ισορροπίες είναι λεπτές και κάθε απόφαση πρέπει να αξιολογείται και να λαμβάνεται κατά περίπτωση. Είμαι φανατικός οπαδός της εξατομίκευσης, άλλωστε!

Μεγειά το blog και καλό, πολύ καλό σας ταξίδι...

sloboda είπε...

σε ευχαριστώ.....η αυτονομία μου αρέσει καλύτερα σαν λέξη και το ασχολούμαι πιο πολύ με τον εαυτό μου παρά με τον άλλον.....ώστε να διορθώσω ότι δεν μ αρέσει...
φίλάκια πολλά