Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

10+1

Για να με γνωρίσετε, είπα να παίξω με τους φίλους μου το παιχνίδι 10+1 άχρηστες πληροφορίες για μένα (που τελικά δεν είναι άχρηστες):

1. Το πρώτο μου ταξίδι με αεροπλάνο ήταν όταν βγήκα από το μαιευτήριο ημερών Αθήνα-Άκτιο. Ξαναμπήκα σε αεροπλάνο μετά από 20 χρόνια..Γιάννενα-Αθήνα.

2. Το κέντρο του κόσμου για μένα είναι το χωριό μου.

3. Τα πρώτα βήματά μου στο πιάνο τα έκανα με την καθοδήγηση του παππού μου.

4. Οι φίλοι μου με λένε απαθή.

5. Η φούγκα είναι η αγαπημένη μου μουσική φόρμα.

6. Ένας παπάς μου έχει πει να σκίσω το πτυχίο μου. Τελικά δεν το έκανα.

7. Δεν μου αρέσουν τα ζώα, εκτός από τα ψάρια στο ενυδρείο.

8. Τσάντες, παπούτσια και καλσόν.. τρελαίνομαι!

9. Μ' αρέσει να μου κάνουν τα χατήρια.

10. Θέλω να φορέσω γυαλιά μυωπίας.. αλλά δεν έχω μυωπία!

11. Το ιδανικό για μένα θα ήταν να περπατούσα ξυπόλητη παντού.. αλλά η μάνα μου με κυνηγούσε πάντα από πίσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: